نماينده ولي فقيه در استان همدان از عملکرد قابل قبول دستگاه های اجرایی به گردشگران نوروز خبر داد.

عملکرد قابل قبول  دستگاه های اجرایی به گردشگران نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان;آيت اله غياث الدين طه محمدی نماينده ولي فقيه در استان همدان در جريان بازديد از ستاد تسهيلات سفر شهرداری همدان اظهار کرد: مردم همدان بايد بسيار شکرگذار باشند که از نظر شرايط اقليمی همدان يک شهر چهار فصل بوده و اين در حالي است که خيلي از شهرهای بزرگ ايران دو فصل بيشتر ندارند.

وي با اشاره به اينکه همدان دارای جاذبه‌های طبيعي بسياری است، عنوان کرد: راه‌های دسترسي و مواصلاتي همدان با ايجاد آزادراه، راه‌آهن و برقراری پروازها بسيار بهتر شده و کمک مي‌کند تا گردشگران با سهولت وارد همدان شوند.

نماينده ولي فقيه در استان همدان با اشاره به اينکه گردشگران از اين وضعيت برخوردار شده و تاحدودی رضايت دارند، گفت: مردم خون گرم همدان و مسئولان با فراهم کردن امکانات و در نظر گرفتن تسهيلات، توانسته‌اند تا خدمات مطلوبي به مردم ارائه دهند.

وي با بيان اينکه مسئولان با تسهيلاتی که فراهم مي‌کنند هيچ مهماني سرگردان نمي‌شود و خدمات داده مي‌شود، افزود: از جاذبه‌های ديدنی و تاريخی اين شهر بسيار راحت استفاده مي‌کنند و اين کمک کرده تا امسال حجم گردشگری نسبت به سال‌های گذشته 30 تا 40 درصد افزايش داشته باشد.

محمدي با اعلام اينکه شهرداری همدان اقدامات مناسبی برای ارائه خدمات به مسافران داشته است، تصريح کرد: خوشبختانه گردآوری دستگاه‌هاي ارائه دهنده خدمات در يادمان عين القضات سبب افزايش رضايت مندی مسافران شده است.

وي با اشاره به اينکه اين مکان يادمان عارف نامدار همداني است و عين‌القضات يکي از عرفاي بزرگ محسوب مي‌شود، بيان کرد: قرار گرفتن ستاد تسهيلات سفر در اين يادمان براي مهمانان انگيره‌ای مي‌شود تا علاوه بر استفاده از خدمات اسکان و راهنمايي، از اين يادمان نيز بازديدی داشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

نحوه ارائه خدمات به مسافران رضايت‌بخش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.